A "21 leányvállalat" kapcsolt program átveszi a vezetést a kaszinó marketing területén, amikor a konverziós képességről van szó nyerőgépek és kaszinó játékok. Ez a társult program biztosítja, hogy a leányvállalatok ne legyenek zsebben a hónap vége előtt. Ezért leányvállalatait bevétel-megosztási tervbe iktatja már a regisztrációtól kezdve.
Ez a terv lehetővé teszi, hogy minden leányvállalat azonnali jutalékot szerezzen, amely 25% -os bevételaránynál kezdődik. Akár 40% -os részesedést növel, ha a hivatkozott játékosok a programban maradnak és több pénzt keresnek. A "21 leányvállalat" program segít a leányvállalatoknak gyorsabban nyomon követni a sikereiket jó konverziós promóciós eszközök, például szalaghirdetések és szöveges linkek segítségével
Ádám, aki Szegeden született és Budapesten csiszolódott, a modern magyar online kaszinó rajongók úttörője. Ötvözi a hagyományos játékokat a digitális pezsgéssel, így hidat ver a magyar szerencsejáték múltja és jelene között.