A(z) GetSlots Élő Kaszinó értékelése - Számla

Age Limit
GetSlots
GetSlots is not available in your country. Please try:
Befizetési módszerek
SkrillMasterCardVisaNetellerPaysafe Card
Trusted by
Curacao

Számla

A GetSlots Kaszinóban való játékhoz a játékosoknak számlát kell regisztrálniuk. Ez egy egyszerű folyamat, és a játékosok nagyon gyorsan elkészülnek. Nincs más dolguk, mint a bejelentkezés gombra kattintani, és az űrlapot kitölteni az összes szükséges információval. Első lépésben a játékosoknak meg kell adniuk e-mail címüket, országukat és preferált pénznemüket. A második lépésben a játékosoknak meg kell adniuk nevüket, születési dátumukat és nemüket. A harmadik és az utolsó lépésben pedig meg kell adniuk telefonszámukat és címüket.

Nagyon fontos a helyes adatok megadása a fiók regisztrálásakor, mert a későbbiekben a játékosoknak át kell menniük az ellenőrzési eljáráson. Abban az esetben, ha egy játékos hibázik a személyes adatok megadásakor, kapcsolatba kell lépnie az Ügyfélszolgálattal. A játékosoknak fenn kell tartaniuk számláikat, és naprakészen kell tartaniuk adataikat.

Minden játékosnak csak egy számlája lehet a GetSlots kaszinóban háztartásonként, telefonszámonként és fizetési rendszerenként.

Azok a játékosok, akik egynél több számlát próbálnak megnyitni a bónuszok és promóciók kihasználása érdekében, azt kockáztatják, hogy minden számlájukat felfüggesztik.

Azok a játékosok, akik új fiókot szeretnének létrehozni, lépjenek kapcsolatba az Ügyfélszolgálattal, és a régi fiókot lezárják, ha újat nyitnak.

A regisztráció során a játékosnak ki kell választania egy felhasználónevet és jelszót, amelyet minden alkalommal használni fog, amikor bejelentkezik. A játékosoknak meg kell őrizniük bejelentkezési adataikat, és nem kell megosztaniuk másokkal.

Számlaellenőrzés

A személyazonosító okmány ellenőrzése minden engedéllyel rendelkező kaszinó esetében törvényi előírás. A játékosoknak jogi dokumentumok másolatát kell küldeniük annak bizonyítására, hogy azok, akiknek mondják magukat.

A GetSlots Casino egy teljesen bejegyzett kaszinó, ezért minden szükséges ellenőrzésen átmennek, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy minden ügyfelét ismerik.

Az azonosítási eljárás számos különböző okból történik, és az egyik nagyon fontos az illegális tevékenységek, például a pénzmosás kockázatának csökkentése.

Sajnos a kaszinók tökéletes célpontok a bűnözők számára, és úgy látják, hogy ez egy nagyszerű módja annak, hogy tisztára készpénzként befizessék, majd kivegyék a pénzüket. Emiatt a kaszinóknak minden ügyfél személyazonosságát ellenőrizniük kell. Ráadásul, hogy megvédjék magukat az ilyen típusú illegális tevékenységektől, minden befizetésnél legalább egyszer meg kell fogadni, mielőtt az ügyfél kérheti a kifizetést.

Egy másik nagyon gyakori csalás a megszemélyesítés, amikor a játékosok illegálisan szerezhetnek hitelkártyaadatokat számláik finanszírozásához. Éppen ezért a számlaellenőrzés nagyon fontos rész a kaszinók és a játékosok védelme szempontjából is.

Minden kaszinónak eltérő időkeretei vannak, amikor igazolási dokumentumokat igényelnek, egyesek regisztrációkor, míg mások a kifizetés előtt kérik ezeket.

A játékosoknak olyan dokumentumokat kell bemutatniuk, amelyek igazolják nevüket, életkorukat, címüket és banki módjuk tulajdonjogát. Íme néhány dokumentum, amelyet elküldhetnek:

Személyazonosságuk igazolására a játékosok elküldhetik személyi igazolványuk, jogosítványuk vagy útlevelük másolatát. A játékosoknak gondoskodniuk kell arról, hogy a beolvasott dokumentum látható legyen, és a játékosok ne manipulálják a képet vagy más adatokat. A dokumentum dátumának pedig még érvényesnek kell lennie, mert a lejárt szavatosságú dokumentumot nem fogadják el.

A játékosoknak címük igazolásához el kell küldeniük a közüzemi számla, telefonszámla, bankszámlakivonat, hitelkártya-kivonat vagy bármely más hivatalos kormányzati dokumentum másolatát. A játékosoknak meg kell győződniük arról, hogy elküldik a teljes dokumentum szkennelt példányát. A dokumentum nem lehet 3 hónapnál régebbi.

A fizetési mód igazolásához a játékosoknak el kell küldeniük egy dokumentumot, amely igazolja, hogy az általuk használt banki mód tulajdonosa. Azoknak a játékosoknak, akik hitel- vagy betéti kártyát használnak a befizetéshez, meg kell mutatniuk kártyájuk első 6 és utolsó 4 számjegyét. A névnek és a lejárati dátumnak is láthatónak kell lennie, de a játékosok elrejthetik a 3 számjegyű CVC-kódot a kártya hátoldalának beolvasásakor. A kártyát alá kell írni, és mind a 4 sarkának láthatónak kell lennie. A Netellert vagy Skrillt használó játékosoknak képernyőképet kell készíteniük a fiókjukról, amelyen egyértelműen látható a nevük, e-mail címük és számlaszámuk. A bankszámlát használó játékosoknak fel kell tölteniük kivonatukat, vagy képernyőképet kell küldeniük az online banki profiljukról, amelyen a nevük és a számlaadatok láthatók.

Miután a játékos elküldte az összes szükséges dokumentumot, várnia kell egy megerősítő e-mailre, ami általában néhány napig tart. A kaszinónak időre van szüksége az összes dokumentum feldolgozásához, de a jó hír az, hogy a fiók ellenőrzése után a játékosnak nem kell újra igazolnia. A kaszinó mindenesetre fenntartja a jogot, hogy bármikor további dokumentumokat kérjen, ha szükségesnek tartja.

Mindaddig, amíg egy játékos elküldi a szükséges dokumentumokat, és igazolja, hogy nagykorú a szerencsejátékhoz, és pénzét szerencsejátékra használja, nincs jogi ok, amiért a kaszinóellenőrző dokumentumait ne fogadnák el.

Mindenesetre minden kaszinó magánvállalkozás, és ha úgy döntenek, hogy nem akarnak ügyfelet fogadni, akkor az ember nem tehet semmit ilyen helyzetben.

Hogyan kell bejelentkezni

Amikor egy játékos számlát hoz létre a GetSlots Casino-ban, létre kell hoznia egy egyedi felhasználónevet és jelszót. Ezeket az adatokat minden alkalommal fel kell használniuk, amikor be akarnak jelentkezni a fiókjukba. Azt javasoljuk, hogy a játékosok mindig jelentkezzenek ki a fiókjukból, ha befejezték a játékot, különösen, ha megosztják számítógépüket valakivel. Ez egy másik védelmi réteg, amelyet hozzáadnak a fiókjukhoz.

Fiók feloldása

Azok a játékosok, akik helytelenül cselekszenek vagy megsértik a szabályokat, a fiókjuk felfüggesztését kockáztatják. Több oka is lehet annak, hogy egy kaszinó blokkolhat egy számlát, és most áttekintjük a leggyakoribbakat.

Túl sok bejelentkezési kísérlet – Gyakran előfordul, hogy a játékosok elfelejtik bejelentkezési adataikat, és ezért különböző kombinációk megadásával próbálják megjegyezni azokat. A GetSlots Casino biztonsági óvintézkedéseket tesz, és blokkolja az ilyen fiókot. A jó hír az, hogy mivel ez a probléma az emberi tényezőhöz kapcsolódik, könnyen megoldható az ügyfélszolgálattal.

Az ellenőrzési folyamat meghiúsult – Az ellenőrzési folyamatot elmulasztó játékosok fiókját blokkolhatjuk. Ez általában akkor történik, amikor egy játékos visszavonást kér, és ezt a szabályok megsértésének tekintve a kaszinó blokkolja az ilyen számlát. Ha ez a helyzet, a játékosnak fel kell vennie a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, és meg kell próbálnia megoldani a problémát jogi dokumentumok másolatának elküldésével és az ellenőrzési eljárás végrehajtásával. Ez drasztikusan elhalasztja a visszavonást, ezért azt tanácsoljuk a játékosoknak, hogy igazolják fiókjukat, amint létrehoznak egyet.

Feltételek megsértése – a játékosok kötelesek elolvasni a kaszinó feltételeit, hogy elkerüljék azok megszegését. Bármely játékos, aki megszegi a kaszinó feltételeit, azt kockáztatja, hogy számláját blokkolják, és nyereményeit elveszítik.

Elkövetett csalás – A játékosoknak meg kell érteniük, hogy számláikat felügyelik, és ha csalást követnek el róluk, akkor fiókjukat blokkolják. A legtöbb esetben a játékosok megpróbálnak visszaélni a bónuszokkal és promóciókkal, és hamis információkat szolgáltatnak.

Több fiókkal rendelkező játékosok – a játékosoknak csak egy számlájuk lehet, és bárki, aki több számlát próbál nyitni, megszegi a feltételeket.

Kiskorúak szerencsejátékai – a kaszinóhoz való csatlakozáshoz a játékosoknak nagykorúnak kell lenniük a szerencsejátékhoz. Emiatt a kaszinó szigorú ellenőrzési eljáráson megy keresztül, hogy megakadályozza a kiskorúak fiók létrehozását.

Hogyan lehet feloldani a kaszinószámlát?

Azok a játékosok, akik felismerik, hogy fiókjukat blokkolták, kapcsolatba léphetnek az Ügyfélszolgálattal, és ők segítenek nekik visszaszerezni fiókjukat. A legtöbb esetben a játékosok nincsenek is tudatában az általuk elkövetett hibáknak, és hamarosan visszakapják a fiókjukat. Mindenesetre, ha egy játékos megsérti a kaszinó feltételeit, nem kaphatja vissza a számláját.

A legjobb, ha először ne ess pánikba, és fordulj az Ügyfélszolgálathoz, és ők megvizsgálják, miért van blokkolva a fiók, és mit kell tennie a játékosnak a zárolás feloldásához.

Hogyan zárjunk be egy fiókot

Teljesen normális, hogy egy játékos megszünteti számláját a GetSlots Kaszinóban, függetlenül attól, hogy mi az oka.

A fiók bezárásáról szóló döntés teljes mértékben a játékoson múlik, de mindenesetre azt javasoljuk, hogy minden játékos vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal, és így megalapozottabb döntést tudjon hozni. Nevezetesen, ha egy játékos végleg bezár egy számlát, akkor a jövőben nem tudja újra megnyitni. Emiatt a GetSlots Casino különböző lehetőségeket kínál a játékosok számára, akik közül választhatnak, és megtalálhatják a számukra legmegfelelőbbet.

Számos oka lehet annak, hogy egy személy le akarja zárni a fiókját, és áttekintjük a leggyakoribbakat:

Változások a kaszinó feltételeiben – ha a kaszinó módosítja a feltételeket, a játékosoknak nem kell elfogadniuk azokat. Ez a legtöbb esetben akkor történik, amikor a bónusz feltételei megváltoznak. Mindenesetre, ha a változtatások kárt okoznak a játékosnak, fontolóra vehetik kaszinószámlájuk bezárását. A kaszinó néha megnövelheti a bónusz fogadási követelményeit, és lerövidítheti a bónusz időtartamát. Sőt, előfordulhat, hogy a szokásosnál több játékot zárnak ki, vagy kizárhatják a befizetési módokat a bónuszokhoz. Ha ez az oka, akkor a játékosnak teljes joga van bezárni a fiókját.

Az Ügyfélszolgálat nem tudott segíteni – sajnos előfordulhat, hogy egyes kaszinók ügyfélszolgálata mégsem olyan segítőkész, és a játékos elveszti érdeklődését a márka iránt. Szerencsére a GetSlots Casino minden Ügyfélügynöke képzett szakember, és túlmutat azon, hogy minden ügyfelet segítsen, amikor szüksége van rá.

Szerencsejáték-függőség – néhány játékosban egészségtelen szerencsejáték-szokás alakul ki. Úgy gondolják, hogy a szerencsejáték csak azért válhat bevételi forrássá, mert néhányszor nagyot üt. Amit elfelejtenek, az az, hogy a nyerés és a vereség is csak egy része a kaszinó élményének. Senki sem tudja garantálni, hogy minden fogadásból nyerni fog. Ha a dolgok lefelé mennek, érdemes megfontolni a fiók bezárását, és az élet más fontos dolgaira összpontosítani.

A kaszinószámla ideiglenes felfüggesztése

Azok a játékosok, akik szeretnének szünetet tartani a szerencsejátékban, fontolóra vehetik fiókjuk egy bizonyos időszakra történő bezárását. A játékosok kapcsolatba léphetnek az Ügyfélszolgálattal, és megtekinthetik, milyen Felelősségteljes szerencsejáték szoftvereket kínálnak.

A játékosok dönthetnek úgy, hogy 1 órától 1 évig terjedő időszakra önmagukat kizárják a szerencsejátékból. A számlazárás előtt érdemes kivenni a nyereményt, ha van.

Total score8.4
Érvek
+ 6000+ játék
+ VIP programok
+ Kripto kaszinók
+ Magas bónusz struktúra

Tények a kaszinóról

Year foundedYear founded: 2020
Befizetési módszerekBefizetési módszerek (21)
Bitcoin
Bitcoin Cash
Credit CardsCryptoDebit CardDogecoinEcoPayz
Ethereum
Instabet
Litecoin
MaestroMasterCardNetellerPaysafe Card
Prepaid Cards
QIWI
Skrill
Venus Point
Visa
Yandex Money
iDebit
BónuszokBónuszok (1)
JátékokJátékok (15)
LicencekLicencek (1)
NyelvekNyelvek (5)
angol
cseh
lengyel
norvég
német
OrszágokOrszágok (11)
Albánia
Ausztria
Ausztrália
Csehország
Finnország
Kanada
Lengyelország
Magyarország
Norvégia
Németország
Új-Zéland
PénznemekPénznemek (10)
USA-dollár
ausztrál dollár
euró
japán jen
kanadai dollár
kazahsztáni tenge
lengyel zloty
norvég korona
orosz rubel
új-zélandi dollár
SzoftverekSzoftverek (35)
Támogatási típusokTámogatási típusok (2)
Támogatás e-mail-címe
Élő csevegés