National élő kereskedős játékok áttekintése - Számla

NationalResponsible Gambling
CASINORANK
9.1/10
BónuszBónusz 1000 $ + 100 ingyenes pörgetés
A legjobb játékos irányítópultja
Tiszta kialakítás
Többnyelvű kaszinó
Megbízható
Ellenőrzött
Biztonságos
A legjobb játékos irányítópultja
Tiszta kialakítás
Többnyelvű kaszinó
National is not available in your country. Please try:
Számla

Számla

Azoknak a játékosoknak, akik valódi pénzben szeretnének játszani a National Casino-ban, először számlát kell létrehozniuk. A fiók létrehozása egyszerű folyamat, és a játékosok néhány perc alatt elkészülnek. Először a regisztráció gombra kell kattintaniuk, és kitölteniük kell az űrlapot.

Amikor egy játékos a hivatalos kaszinó webhelyére lép, rá kell kattintania a Regisztráció most gombra. Az adatok kitöltésekor néhány lépésen kell keresztülmenniük, ezek a következők:

  • Bejelentkezési adatok – e-mail és jelszó (beleegyezik, hogy exkluzív bónuszokat és promóciókat kap e-mailben és SMS-ben)
  • Számlainformáció – Válassza ki az országot, a pénznemet és adja meg a telefonszámot
  • Erősítse meg fiókját – utónév, vezetéknév, nem, születési dátum, város, teljes cím és irányítószám. A játékosnak meg kell erősítenie, hogy nagykorú a szerencsejátékhoz, és el kell fogadnia a kaszinó feltételeit.

Számlaellenőrzés

A játékosoknak meg kell győződniük arról, hogy a helyes adatokat adták meg, mert a későbbiekben át kell menniük az ellenőrzési eljáráson. Ehhez a játékosoknak el kell küldeniük a jogi dokumentumok másolatát.

Az általános elképzelés az, hogy a kaszinó minden játékos személyazonosságát megerősítse. A kaszinó a következő dokumentumokat kéri minden játékostól:

Személyi igazolvány – a játékosok másolatot küldhetnek érvényes hivatalos személyazonosító okmányokról, például útlevélről, személyi igazolványról vagy jogosítványról.

Cím igazolása – a cím igazolására a játékosoknak el kell küldeniük egy dokumentum másolatát, amelyen szerepel a nevük és a lakcímük. Küldhetnek közüzemi számla, bankszámlakivonat vagy biztosítási papír másolatát.

Fizetési mód igazolása – bizonyos esetekben a kaszinó felkéri játékosait, hogy igazolják, hogy ők az általuk használt fizetési mód tulajdonosai.

Egyes esetekben a kaszinó kérhet szelfifotót a játékosról, aki az arca mellett tartja az igazolványát.

A dokumentumok elküldésének legjobb módja, ha feltölti őket a webhelyre. A dokumentumok elküldésének másik módja e-mailben. Ezt előbb-utóbb meg kell tenni. Ezért azt javasoljuk, hogy a játékosok igazolják fiókjukat a létrehozásuk pillanatában. A kaszinó ellenőrzést kér, amikor a játékos benyújtja első kifizetési kérelmét.

A játékosok elérhetik az Ügyfélszolgálatot, és manuálisan ellenőrizhetik fiókjukat, ami egyesek számára a legkényelmesebb módja. Fel kell venniük a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal, és a kaszinó képviselője tájékoztatja a játékost, hogy milyen dokumentumokat kell elküldenie.

Minden dokumentumot titkosított adatbázisban tárolunk és védünk, így a játékosok biztonságban érezhetik magukat, ha pénzt helyezhetnek el számlájukon.

Amint azt korábban említettük, a kaszinó kérheti a fizetési mód igazolását, és a játékosoknak dokumentumokat kell küldeniük az ellenőrzéshez. Az okmány típusa az alkalmazott befizetési módtól függ.

Azoknak a játékosoknak, akik hitel-/betéti kártyát használnak a befizetéshez, el kell küldeniük a kártyáról készült fényképet. A kártyán csak az első 4 és az utolsó 6 szám legyen látható, valamint a név és a lejárati dátum. A kártya hátoldalát nem kell elküldeni.

Az e-pénztárcát használó játékosoknak bejelentkezéskor képernyőképet kell küldeniük a fiókjukról. A játékos nevének, fiókazonosítójának és az oldal URL-jének láthatónak kell lennie.

Azoknak a játékosoknak, akik bankszámlát használnak a befizetéshez, egy friss bankszámlakivonatot kell küldeniük, ahol látható a nevük és a bank logója.

Amikor a játékosok igazolják számlájukat, van néhány kulcsfontosságú pont, amelyet szem előtt kell tartaniuk a sikeres ellenőrzési folyamat érdekében. Vannak olyan játékosok, akik sok időt töltöttek azzal, hogy igazolják fiókjukat, csak azért, mert nem küldték el a megfelelő dokumentumokat.

Az első dolog, amit a játékosoknak szem előtt kell tartaniuk, hogy érvényes dokumentumokat kell küldeniük. Nem küldhetnek lejárt dokumentumokat, és nem számíthatnak arra, hogy fiókjukat jóváhagyják. Gondoskodniuk kell arról, hogy a másolat elküldésekor jól látható legyen a kiadás dátuma.

A következő dologra kell figyelniük, hogy akár fényképet, akár szkennelt küldenek, a teljes dokumentumnak láthatónak kell lennie. Főleg, ha fényképet küldenek, mind a négy sarkának láthatónak kell lennie.

A játékosok által elkövetett egyik leggyakoribb hiba az, hogy elmosódott és alacsony felbontású dokumentumokat küldenek. A játékosoknak meg kell győződniük arról, hogy fényképezőgépet vagy telefont használnak, hogy tiszta képet készítsenek, mielőtt elküldik azt.

Azoknak a játékosoknak, akik megváltoztatják személyes adataikat, például vezetéknevüket vagy címüket, további dokumentumokat kell küldeniük, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy adatai megegyeznek a fiókjukkal.

A játékosok soha ne hozzanak létre fiókot valaki más adatainak felhasználásával. A fiók személyes, és a játékosnak csak az adatait kell használnia egy fiók létrehozásához.

Hogyan lehet bejelentkezni?

A játékosoknak minden alkalommal be kell jelentkezniük a fiókjukba, amikor játszani szeretnének. Ez a hivatalos kaszinó honlapján történik, ahol meg kell adnia felhasználónevét és jelszavát. Azt javasoljuk, hogy a játékosok mindig jelentkezzenek ki a fiókjukból, ha végeztek. Így megvédik a fiókjukat attól, hogy mások használják.

Hogyan lehet bezárni egy fiókot?

Azok a játékosok, akik szeretnének szünetet tartani a szerencsejátékban, vagy hosszabb időre be szeretnének zárni számlájukat, ezt megtehetik. A legjobb módja az, ha kapcsolatba lép az Ügyfélszolgálattal, és tájékoztatja őket arról, hogy miért akarja egy játékos bezárni a fiókját. Különféle lehetőségeket kínálnak nekik, és segítenek eldönteni, hogy melyik a legjobb számukra.