Élő kaszinó / National / FAQ
Olvassa el a National Casino élő kaszinójával kapcsolatos gyakran ismételt kérdések listáját.
A National Casino minden bónuszához saját specifikus követelmények vonatkoznak. A legjobb, amit a játékosok tehetnek, ha felkeresik a Promóciók részt a weboldalon, ahol minden szükséges információt megtalálnak. Azok a játékosok, akiknek problémái vannak a bónusz aktiválásával, forduljanak az Ügyfélszolgálathoz, és ők segítenek nekik megoldani a problémát.
Általában több oka is lehet annak, hogy a játékosok nem kapták meg a bónuszt. Felsorolunk néhány leggyakoribb okot:
A játékosoknak át kell menniük az ellenőrzési folyamaton, mielőtt kérhetik nyereményük visszavonását. Személyazonosságának igazolásához a játékosnak el kell küldenie jogi dokumentumok másolatát.
Minden slotnak van egy egyedi visszatérése a játékoshoz, amelyet a szoftverszolgáltató állít be. Azok a játékosok, akik egy adott slot RTP-jét szeretnék ellenőrizni, ezt megtehetik a szolgáltató webhelyén.
A Nemzeti Kaszinóban minden kifizetést a lehető leghamarabb feldolgozunk. Amint a játékos kifizetést kér, a kaszinó 24 órán belül feldolgozza a kifizetést. Az e-pénztárcát használó játékosok szinte azonnal megkaphatják nyereményüket, míg más fizetési módok esetén 3 és 5 munkanap között lehet.
A National Casino számos különféle fizetési lehetőséget kínált a játékosok számára, amelyeket mind a kifizetésekhez, mind a befizetésekhez használhatnak. A játékosoknak szem előtt kell tartaniuk, hogy nem minden fizetési megoldás érhető el minden országban. Itt a legjobb, ha a Pénztárba lép, és kattintson a Befizetés szakaszra. Itt megtalálhatják az összes fizetési lehetőséget, amelyek a lakóhelyük szerinti országukban elérhetők.
A tét az a szám, ahányszor egy játékosnak végig kell játszania a bónuszpénze teljes összegét, mielőtt azt visszavonhatná. A bónuszok általában olyan fogadási követelményekkel járnak, amelyeket a játékosoknak teljesíteniük kell, mielőtt kifizetést kérhetnének.
Azoknak a játékosoknak, akik nem tudnak pénzt hozzáadni a számlájukhoz, ellenőrizniük kell a következő dolgokat:
Ha ezek közül egyik sem működik, a legjobb, ha felveszi a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal, és ők megvizsgálják a problémát.
Miután a játékosok elküldték az összes szükséges dokumentumot, számlájukat 72 órán belül ellenőrizni kell. Ha a játékosok néhány napon belül nem kapnak értesítést a kaszinótól, kapcsolatba kell lépniük az Ügyfélszolgálattal. Egyes esetekben a kaszinó további dokumentumokat kérhet az ellenőrzés befejezéséhez.
A minimális tét minden video slot játéknál eltérő. Az ellenőrzés legjobb módja, ha megnyitja a választott játékot, és megnézi, mekkora a megengedett minimális és maximális tét.