National élő kereskedős játékok áttekintése - Gyik

NationalResponsible Gambling
CASINORANK
9.1/10
BónuszÜdvözlő Bónusz 100% Akár 35,000 Ft + 100 Ingyenes Pörgetés
A legjobb játékos irányítópultja
Tiszta kialakítás
Többnyelvű kaszinó
Megbízható
Ellenőrzött
Biztonságos
A legjobb játékos irányítópultja
Tiszta kialakítás
Többnyelvű kaszinó
National is not available in your country. Please try:
Gyik

Gyik

Olvassa el a National Casino élő kaszinójával kapcsolatos gyakran ismételt kérdések listáját.

Hogyan lehet aktiválni egy bónuszt?

A National Casino minden bónuszához saját specifikus követelmények vonatkoznak. A legjobb, amit a játékosok tehetnek, ha felkeresik a Promóciók részt a weboldalon, ahol minden szükséges információt megtalálnak. Azok a játékosok, akiknek problémái vannak a bónusz aktiválásával, forduljanak az Ügyfélszolgálathoz, és ők segítenek nekik megoldani a problémát.

Nem kaptam meg a befizetési bónuszt. Mit kellene tennem?

Általában több oka is lehet annak, hogy a játékosok nem kapták meg a bónuszt. Felsorolunk néhány leggyakoribb okot:

  • Azok a játékosok, akik másodszor igényelik az üdvözlőcsomagot ugyanazon a számlán, nem kaphatnak bónuszt.
  • Azok a játékosok, akik másodszor igényelik a bónuszt olyan számlával, amely már kapott bónuszt, például ugyanazzal az IP-címmel, e-mail címmel, befizetési móddal, hogy csak néhányat említsünk.
  • Azok a játékosok, akik a megadott minimális összegnél kevesebb pénzt helyeznek be, nem kapják meg a befizetési bónuszt.
  • Azok a játékosok, akik fiókbeállításukban letiltották a promóciókban való részvétel lehetőségét, nem kapnak befizetési bónuszt.
  • Azok a játékosok, akik olyan országban élnek, amelynek lakosai nem vehetnek részt kaszinó promóciókban.

Milyen dokumentumokat kell küldenem a személyazonosságom igazolásához?

A játékosoknak át kell menniük az ellenőrzési folyamaton, mielőtt kérhetik nyereményük visszavonását. Személyazonosságának igazolásához a játékosnak el kell küldenie jogi dokumentumok másolatát.

Mi a slotok RTP-je?

Minden slotnak van egy egyedi visszatérése a játékoshoz, amelyet a szoftverszolgáltató állít be. Azok a játékosok, akik egy adott slot RTP-jét szeretnék ellenőrizni, ezt megtehetik a szolgáltató webhelyén.

Mennyibe kerül egy kaszinónak a kifizetés feldolgozásához?

A Nemzeti Kaszinóban minden kifizetést a lehető leghamarabb feldolgozunk. Amint a játékos kifizetést kér, a kaszinó 24 órán belül feldolgozza a kifizetést. Az e-pénztárcát használó játékosok szinte azonnal megkaphatják nyereményüket, míg más fizetési módok esetén 3 és 5 munkanap között lehet.

Milyen fizetési lehetőségek állnak rendelkezésre a National Casino-ban?

A National Casino számos különféle fizetési lehetőséget kínált a játékosok számára, amelyeket mind a kifizetésekhez, mind a befizetésekhez használhatnak. A játékosoknak szem előtt kell tartaniuk, hogy nem minden fizetési megoldás érhető el minden országban. Itt a legjobb, ha a Pénztárba lép, és kattintson a Befizetés szakaszra. Itt megtalálhatják az összes fizetési lehetőséget, amelyek a lakóhelyük szerinti országukban elérhetők.

Mit jelent a 'fogadás' szó?

A tét az a szám, ahányszor egy játékosnak végig kell játszania a bónuszpénze teljes összegét, mielőtt azt visszavonhatná. A bónuszok általában olyan fogadási követelményekkel járnak, amelyeket a játékosoknak teljesíteniük kell, mielőtt kifizetést kérhetnének.

Mi a teendő, ha a befizetésem sikertelen?

Azoknak a játékosoknak, akik nem tudnak pénzt hozzáadni a számlájukhoz, ellenőrizniük kell a következő dolgokat:

  • A játékosoknak még egyszer ellenőrizniük kell fizetési adataikat. Győződjön meg arról, hogy az általuk megadott fizetési adatok helyesek, és ellenőrizze, hogy a fizetés sikertelenségének oka nem volt-e kisebb elírás.
  • A játékosok kipróbálhatnak egy másik fizetési módot, ha biztosak abban, hogy korábban helyes adatokat adtak meg, de nem fizettek.

Ha ezek közül egyik sem működik, a legjobb, ha felveszi a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal, és ők megvizsgálják a problémát.

Mennyi időbe telik a fiók ellenőrzése?

Miután a játékosok elküldték az összes szükséges dokumentumot, számlájukat 72 órán belül ellenőrizni kell. Ha a játékosok néhány napon belül nem kapnak értesítést a kaszinótól, kapcsolatba kell lépniük az Ügyfélszolgálattal. Egyes esetekben a kaszinó további dokumentumokat kérhet az ellenőrzés befejezéséhez.

Mi a minimális tét a slotokban?

A minimális tét minden video slot játéknál eltérő. Az ellenőrzés legjobb módja, ha megnyitja a választott játékot, és megnézi, mekkora a megengedett minimális és maximális tét.